niedziela, 12 maja 2013

Rozdział 5

Rano obudził mnie krzyk Nathana .
-Kurwa.
-Co się stało ?-Zapytałam przecierajac oczy.
-Przepraszam  nie chciałem Cię obudzić ale sie zagapiłem i wpadłem na szafkę -Usiadł na łóżku
-Ale wszytko dobrze ?-Wstałam i podeszłam do niego on tez się podniósł.
-Przy Tobie zawsze jest dobrze.-Spojrzał mi w oczy i mnie pocałował.
Natychmiast się odsunęłam .
-Ej co jest ?
-Nathan musimy pogadać.
-Tak ja tez mam Ci coś do powiedzenia .
-Ok w takim razie słucham.
-Milena bo ja się chyba zakochałem.
-O to super kim jest ta szczęsciara ?- Nie załapałam o co mu chodzi.
-Własnie na nia patrze .
-Słucham ?!
-Milena Kocham Cię od samego poczatku .
-Nathan .. Ale ja byłam z Maxem i...
-Nie kończ -Przerwał mi
-Słuchaj Nathan ja też Cię bardzo lubię ale nie możemy byc razem to zbyt niebezpieczne .
-Jak niebezpieczne cos ty zrobiła?
-Zakochałam sie.
-Aha.-Sposcił wzrok
-W Tobie idioto .
-Słucham?-Jego twarz natychmiast sie ożywiła .
-Czy to znaczy ze chcesz zostać moją dziewczyną?-zapytał po chwili milczenia.
-Tak -Pocałowałam go.
Na odzew z jego strony nie musiałam czekac długo . Nagle zaczęłam go pragnac jak nikogo wczesniej.
Nathan zaczął mnie całować po szyi , dekolcie . Aż w końcu poszlismy na łóżko. Rozebralismy siebie nawzajem i zaczęlismy sie Kochać . Nathan był cudowny jeszcze nigdy nie czułam się tak cudownie jak wtedy.Niestety szybko się ucieszyłam w pewnym momencie do pokoju Nathana wparował .....



Przepraszam ze taki krótki ale obiecuje że jutro (poniedziałek ) dodam kolejny :)

2 komentarze:

  1. Hahaha za krótki ♥
    Ale już wiem że Max zrobił wejście smoka spoza krzoka :D
    Za głośno sapali i to temu martwił się, ze Milena astmy dostała :P
    Ahahaha moje pomysły są jebnięte XD
    Do nn ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta wyżej dobrze gada, polać jej ^^
    Za krótki, i na 100% Max wpierdolił się im do pokoju.
    A ja jeszcze liczyłam na Milene i Max'a razem :(
    Ale cóż... Nie powiem, żebym też płakała z tego powodu, że ma być z Nathanem...
    A zresztą... co ja gadam zrobisz jak zechcesz :D
    Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń